Witam.
1. Dlaczego sport jest ważny
https://www.youtube.com/watch?v=jgJOS26G1wY
2. Ćwiczenia inhibicyjno-incytacyjne.
Dzieci maszerują po kole. Wykonują podskok na dźwięk kluczy, a przysiad – na dźwięk tamburynu (grzechotki lub pokrywek).
3. Słuchanie utworu „Chcę być sportowcem”
1. Biegam bardzo szybko, w piłkę dobrze gram
kim zostanę, już za chwile powiem Wam.
Ref. Sportowcem chciałbym zostać, sportowcem chciałbym być
trenować co dzień rano, i sprawnym zawsze być.
2. Chodzę też na judo, wiele chwytów znam
kim zostanę, już za chwile powiem Wam.
Ref. Sportowcem chciałbym zostać....
3. Jeżdżę na rowerze i trenuje sam,
Kim zostanę , już za chwile powiem Wam.
Ref. Sportowcem chciałbym zostać...
4. Pierwsze już medale na swej półce mam,
Kim zostanę, już za chwilę powiem Wam.
Ref. Sportowcem chciałbym zostać....
4. Rozmowa na temat utworu.
– Co ćwiczy chłopiec?
– Kim chciałby zostać?
5. Zabawa przy piosence „Skaczemy, biegniemy”
https://www.youtube.com/watch?v=OZTYeTEZ2wA
Podczas zwrotek dzieci poruszają się dowolnie w rytm muzyki, podczas refrenu naśladują usłyszane słowa.
6. Nazwij dyscypliny sportowe przedstawione na zdjęciach:
Miłej zabawy.